Masaż sportowy (całe ciało)


Bardzo intensywna forma tradycyjnego masażu tajskiego, stanowi połączenie akupresury, ajurwedy
i jogi pasywnej. Usuwa napięcia z mięśni i stawów jednocześnie wzmacniając je, w efekcie czego poprawia ich elastyczność i uwalnia od bólu głowę, plecy, ramiona, kark czy nogi. Pobudza układ krwionośny i limfatyczny.

Masaż skraca czas regeneracji po długotrwałym bądź intensywnym wysiłku oraz podtrzymuje formę
w trakcie codziennych ćwiczeń. Zwalcza zmęczenie, zmniejsza prawdopodobieństwo kontuzji, pozwala dużo szybciej odzyskać siły. Rozluźnia napięte, usztywnione mięśnie i ścięgna, zmniejsza ból wywołany ćwiczeniami. Masażysta za pomocą swojego ciała, dłoni, palców, łokci, przedramion, a także stóp stosuje różne techniki uciskowe, wyciągające i chodzenia po plecach. Sportowy masaż tajski zalecany jest dla osób intensywnie uprawiających sporty różnego rodzaju, a także dla osób o stosunkowo dużej budowie ciała, dla których tradycyjny masaż tajski jest zbyt delikatny.

Wśród wielu korzyści, najważniejszymi są:

– usunięcie napięć z mięśni i stawów
– uwolnienie ciała od bólu
– podtrzymanie formy
– poprawa jakości snu i ogólnego samopoczucia